Startujemy ~Witaj Wiosno~

Hejo moje zmarzluchy! Komu potrzeba odrobiny słoneczka? 🌞
Rajku ostatni tydzień w Bordeaux to jakiś koszmar był... Temperatura między 0° a -5°, wczoraj nawet ŚNIEG u nas spadł!!!!! A dzisiaj jak gdyby nigdy nic 15° i wiosna! 

Ano właśnie, wspominając o wiośnie... Mamy dzisiaj pierwszy marca, a więc startujemy z moją tajemniczą zabawą. Nawet nie wiecie jak się stresuję! 


Pierwsza część wzoru do dziewczyn poleciała wczoraj. Pokaz krzyżyków za tydzień, a dzisiaj na blogach podziwiamy kolorki! Oczu nie mogę od nich oderwać, mega energetyzujące... I coś mi się zdaję, że dziewczynom też się podobają :D 




A kanwa... no cóż :D Chyba już mnie znacie i wiecie, że uwielbiam haftować moje obrazki na wszystkim i w każdym kolorze... W grudniu udało mi się zamówić kilka perełek z Rosji i akurat TA aida idealnie wpasowała się do mojej zabawy! 


Buziole moi drodzy czytelnicy! :) Widzimy się już niebawem! 💓

Komentarze

  1. Aida fantastyczna, aż zazdroszczę :D Ci za kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Już jestem ciekawa co to powstanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolorki, ciekawe co to będzie :)
    Możesz napisać na jakiej stronie kupujesz te cudne kanwy?

    OdpowiedzUsuń
  4. W UK niemożebny atak zimy :( potrzebuję wszystkiego co przywoła wiosnę...

    Kanwę wybrałaś w przecudnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego wyszywania 😉 będę kibicować i czekać na postępy

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudną kanwę wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W UK niemożebna zima :( szalenie potrzebuję czegoś, co przywoła wiosnę...

    Wybrałaś cudny kolor kanwy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz