Tajemniczy SAL ~Witaj Wiosno~

Hej moi kochani! Kto tęskni za wiosną, za słoneczkiem, za śpiewem ptaków, zielenią i tak dalej, i tak dalej...? Co prawda zima to u mnie taka raczej bardziej jesienna, jak zimowa, ale mam już po dziurki w nosie tego deszczu i wiatru! 

A więc żeby ocieplić troszkę zimowe nastroje i przywitać wiosnę wpadłam na pewien pomysł... Parę miesięcy temu trafiłam na genialny haft, który chciałabym wyhaftować razem z kilkoma osobami. Zapraszam serdecznie do wspólnej zabawy:  


Na wstępie chciałabym Was uprzedzić, tym razem będzie kilka zasad do przestrzegania. Po drugie, mam pytanie: ufacie mi? 👀 Czy każdy zna ideę Tajemniczego SALu? 
W skrócie będziemy haftować nieznany Wam obrazek, fragment po fragmencie. Możecie się domyślić, że tematyką będzie wiosna, kolorystycznie będzie wesoło :) 
Niestety mam jedną zła wiadomość, tylko 5 osób będzie mogło wziąć udział w zabawie...  Wzór nie pochodzi z internetu, zapłaciłam za 6 kopii.  

ZASADY

1. Do udziału w zabawie mogą wziąć udział osoby, które regularnie prowadzą bloga.
2. Zapisy trwają do 3 lutego, losowanie 5 osób odbędzie się dzień później, w niedzielę.
3. Zabawę zaczynamy 1 marca, tego dnia na blogach powinny pojawić się posty z "przygotowaniem". 
4. Wzór będzie podzielony na 12 części, wielkość każdej części może się różnić od siebie. 
5. Na zrealizowanie każdej części będziemy miały tydzień. 
6. Schematy będę wysyłać do osób, które opublikują na blogu wyhaftowany fragment. Zgadzam się na jedną sytuację awaryjną podczas całej zabawy (przyczyny losowe), koniecznie należy mnie o tym poinformować.   
7. Daty publikacji: 
- 8/03
- 15/03
- 22/03 
- 29/03
- 05/04
- 12/04
- 19/04
- 26/ 04
- 03/05
- 10/05
- 17/05
- 24/05 
- 31/05  na moim blogu pojawi się post podsumowujący zabawę. 

8. Kilka informacji na temat haftu:
- haft bez tła 
- 106 x 127 krzyżyków 
- 29 kolorów DMC, kilka kolorów łączonych
- krzyżyki, półkrzyżyki, supełki i kontury 
9. Wybór rodzaju i koloru tkaniny lub płótna dowolna.
10. Na głównej stronie bloga pojawi się specjalna zakładka, w której znajdziecie kolory nici i daty publikacji. 
10. Wszyscy uczestnicy zobowiązują się do nie publikowania schematu w sieci i nie udostępniania go osobom trzecim w inny sposób. 
11. Proszę o pozostawienie komentarza z chęcią udziału w losowaniu + Wasz adres e-mail.
12. Ewentualne pytania i wątpliwości możecie pisać pod tym postem lub na mojego mejla zimna0312@wp.pl.  


Mam nadzieję, że zasady Was nie przestraszyły i będziecie miały ochotę wyhaftować tajemniczy obrazek ze mną :D Hafcik jest przesympatyczny, kolorowy i meeega radosny! Nie pożałujecie. Każdy fragment będzie miał po maks 600 krzyżyków, dlatego myślę że tydzień  na wyhaftowanie jest OK. 

Buziole i dziękuję za miłe komentarze! :) 
Zmieniłam wygląd bloga, może być? :D 

Komentarze

  1. Nigdy nie brałam udziału w tajemniczym salu - ale kiedyś musi być ten pierwszy raz ;) Zgłaszam się, nie bez obaw jednak, ale wierzę że dam radę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam już trochę Twój gust i jestem pewna, że wzorek, choć tajemniczy, i mi się spodoba :) Wchodzę w to :D Mój mail: 30carpediem30@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie brałam jeszcze udziału w takiej zabawie ;) zapisuję się :) mój mail kulsk3@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, strasznie mnie korci żeby wziąć udział w zabawie, ale boję się że się nie wyrobię w tygodniowych odstępach czasu. Mam dwa większe hafty do wyszycia i chyba tydzień na jedną część to dla mnie za mało :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zaledwie okolo 600 krzyzykow na tydzien! :) Sama 1 marca startuje tez z innym tajemniczym salem, a poczatkiem kwietnia lece do Polski na dwa tygodnie! Pomysl jeszcze :)

      Usuń
  5. Brzmi tajemniczo, życzę powodzenia wylosowanym osobom. A wzór napewno będzie piękny, patrząc na inne cuda na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kto nie ryzykuje szampana nie pije. Zgłaszam się
    Mój email caath79@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna zabawa. Niestety terminy jak jak dla mnie nie do przeskoczenia... Ale będę Wam kibicować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaintrygowałaś mnie tym tajemniczym wzorem. Raz brałam udział w takiej zabawie i powstał piękny haft. Dlatego chętnie dołączę do zabawy.gosiazoltek@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawiła mnie zabawa, zgłaszam się.
    mariolag@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Niespodziewajki są super, więc wchodzę w to w ciemno :D Teraz tylko trzeba liczyć na szczęście w losowaniu :D magdus208@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. No to będzie się działo :) Czekam na pierwszą odsłonę tajemniczego salu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. chętnie bym wzieła udział... ale doba za krótka :)
    ale z przyjemnością bede kibicowac :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kusisz okropnie, bo wiem, że jak ty wybrałaś wzorek to będzie super jeszcze ciutek pomyśslę Asienko. Buziole :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i co mam zrobić, jak mnie skusiłaś , mój e-mail hafty.viola@gmail.com

      Usuń
    2. no i skusilas mnie, mój e-mail hafty.viola@ gmail.com :)

      Usuń
  14. Nie dam rady z Wami wyszywać. Będę wiernie kibicować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam. Twoje wybory haftów są super i ten też będzie na pewno ciekawy. Chciałabym wziąć udział w losowaniu w twojej zabawie. Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój email: bursztyn231@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale fajowo! To ja będę podglądać wasze zmagania

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj, ja też chcę? 600 xxx na tydzień to zabawa. Znając moje szczęście to się nie załapię ale "kto nie ryzykuje ten w kozie nie siedzi." anna_sitko@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Patrząc na Twoje wcześniejsze pracę na pewno wyszukałaś cudowny wzorek :) Chętnie dołączę do zabawy. Mój mail:
    mamanihai37@gmail.com
    Pozdrawiam licząc na szczęście. Poplątana.

    OdpowiedzUsuń
  20. z ciekawością będę podglądać zmagania z tajemniczym wzorkiem, ale już jestem pewna, że to będzie śliczny wzorek :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bede Wam kibicować;) powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz