Halloweenek

Hejo! Nareszcie mogę odsapnąć i zaglądnąć tutaj... Ostatnio miałam lekki zapierdziel w pracy :D Post miał pojawić się wczoraj... ale kurczaczki cały dzień biegałam, bo w hotelu "organizowałam" mały wieczór Halloweenowy ze starymi horrorami. 

Uwielbiam Halloween! A krzyżyki w tej tematyce to już w ogóle!! Sami zobaczcie, jakiego słodziaka udało mi się ostatnio wyhaftować: 


Projekt: Halloween Cat od Durene Jones 
haftowany na aidzie Zwieigart 14ct biały opalizujący, 
kolory nitek dobierane na oko





Dziękuję za genialne komentarze! :) Oj liczę na Was, że będziecie mi dopingować przy każdym projekcie. Na fejsiku niektórzy mogli już zobaczyć, że zaczęłam realizować pierwszy haft z Listy Życzeń :)  

Do następnego! Buziaki!

Komentarze

  1. Świetny efekt z opalizującą kanwą, ekstra:) Kocurek śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krásna helloween výšivka, nádherné fotky!!!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy i nie wiem który bardziej czy koteł czy ten skradający się pająk :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tęskniłam za Twoimi pracami :) Kocurek w dechę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo sympatyczny hafcik, aż nie da się nie uśmiechnąć:-D
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Tak jeszcze niesmialo chcialam przypomniec ze w maju cos mowilas o poscie dot. Farbowania kanwy. ;) uchylisz rąbka tajemnicy? ;)

      Usuń
  7. Sama słodycz :) I ślicznie dobrane kolorki, masz super oko do dobierania :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz