Crazy Fairies ~6~

Wstałam dzisiaj z nerwem! A to nie wróży nic dobrego. Dlatego odliczam i okazuje się, że zostało już tylko 9 dni! O jak świetnie. 
Jaką wróżkę Wam dzisiaj pokażę? Moją-czerwcową! :) 






Wczoraj dostałam przesyłkę od miłej osóbki, która zgłosiła się pomóc w kolekcjonowaniu nitek! :) Dziękuję Elu!  


Pomimo mojego nerwa, przysyłam Wam moc buziaków! 

Aha, i wiecie dlaczego się stresuję? :D Jest ogrom powodów. Po pierwsze znowu się przenoszę, moje życie na walizkach zmienia swoje miejsce zamieszkania po raz setny! Więc, zabawa z torbami mnie przeraża. Po drugie, jestem typem osób, które uwielbiają podróżować i odkrywać nowe miejsca, (nie wspomnę, że studiuję turystykę), a które nienawidzą przygotowań do podróży - bilety, walizki, pociągi, samoloty.... Panikuję jak wariatka! Jak już wyląduję na polskiej ziemi stres mi na pewno przejdzie :D Po trzecie, przeraża mnie fakt, że nie lecę sama. Na mojej rozczochranej mam Francuza i pokazanie naszego kraju z najlepszej strony. Czyli na dwa tygodnie zamieniam się w osobistego przewodnika po Polsce. 
Chyba jest się czym stresować? ^.^

Komentarze

  1. Kolejna śliczna wróżka :)
    Nie denerwuj się tak bardzo :) Z pewnością sobie poradzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wzorki :)))
    Nie panikuj jesteś sprytna kobitka i dasz radę :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pewna, że staniesz na wysokości zadania. Pokaż Francuzowi Polskę prawdziwą - chyba że nie lubi swojskich klimatów.
    Czerwcowy elfik też słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stres nie stres wróżka bombowa. :) a wyjazdem się nie przejmuj (wiem łatwo się mówi) to ma być przyjemność.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz