Kostki po raz n-ty!


No i moje kosteczki powoli stają się sławne! 
III nagroda w konkursie Coricamo, to ogromne dla mnie osiągnięcie. Do tej pory nie dowierzam, że przyznano mi takie wyróżnienie! Ale to co spotkało mnie kilka dni temu, równie mocno powaliło mnie z nóg. Do Walii przyszedł list z małym upominkiem od redakcji Cross Stitch Crazy, a za co! No właśnie za moje małe kostki! Oto ich krótka historia, od początku: 


Na pomysł wpadłam przy organizacji konkursu, o którym mowa była TU. Zanim wyniki konkursu zostały jednak rozstrzygnięte przygotowałam 'naście' hafcików z motywem podróżniczym i czekałam na literki - projekt miał zawierać inicjały zwyciężczyń. TU po raz pierwszy zaprezentowałam gotowe już kostki, które prędko po konkursie poleciały z resztą nagród do Ani i Dagmary. Zostały mi tylko zdjęcia! :) Końcem czerwca Coricamo na facebook'u zorganizował wakacyjny konkurs, więc zdjęcie moich kostek powędrowało wraz ze zgłoszeniem na konkursik. O dalszym przebiegu konkursu odsyłam TU. Na początku sierpnia, u kogoś na blogu zobaczyłam opublikowaną pracę w brytyjskim magazynie, chyba  pozazdrościłam... I sama spontanicznie napisałam list do Cross Stitch Crazy załączając zdjęcie... kostek! Czas leciał tak szybko, że szczerze powiedziawszy kompletnie zapomniałam o tym, że cokolwiek do nich pisałam... Do momentu wiadomości od K., kiedy przyszedł do mnie upominek od Cross Stitch Crazy! Nie mogłam się pozbierać przez cały dzień. Jednym słowem, nie dowierzałam! Przeszukałam całą sieć, żeby tylko znaleźć najnowszy numer, chciałam już nawet zamówić z oficjalnej strony - jednak było to niemożliwe...! Dzięki uprzejmości koleżanki z facebook'owej grupy hafciarskiej dotarłam do upragnionej strony z listami od czytelników: 

A najlepsza część: 

Mój list, o którym zapomniałam został opublikowany! Mój pierwszy list... Jestem mega szczęśliwa! Chyba niewiele osób może sobie wyobrazić jaką radość sprawił mi los. Takie małe, a cieszy i motywuje do dalszych poczynań. 
A to mój prezencik, jak Wam się podoba?  



Kostki! Jesteście sławne :D 

Komentarze

  1. Gratuluję. :-)
    Bardzo fajna czcionka na blogu. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kostki są naprawdę świetne! A prezencik - bajeczny! :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromne gratulacje przede wszystkim publikacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję publikacji, a sówka słodziachna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje!Należało się:)A ten ptaszek(?) kapitalny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Sama Wiem jaka to radość, bo niedawno mnie też się udało... z nagrody się nie mogę cieszyć bo nie dotarła do mnie a redakcja CS nic nie odpisuje na maile;( Ale co tam! Cieszę się, że Tobie się udało! Buźka Kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje,wyszły świetne więc nagroda jak najbardziej zasłużona

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie, serdecznie gratuluję! super debiut :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje gratulacje , to ogromne osiągnięcie , a prezencik miły.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz