Zabawa ~Reading is cool~

Dziękuję serdecznie Tami za zaproszenie do zabawy książkowej! :)



Poniżej odpowiem na kilka pytań z tej zabawy! :)

1. O jakiej porze dnia czytasz najchętniej? 
Najprzyjemniej czyta mi się wieczorem, tuż przed snem. Za dnia krzyżyki, po zachodzie słońca książka! 


2.  Gdzie czytasz? 
Łóżko, to miejsce gdzie najczęściej czytam. Lubię przewracać się z boku na bok z książką w ręku. 


3. Jaki rodzaj książek najchętniej czytasz? 
Fantasy to główny rodzaj książek, za którymi przepadam. Aczkolwiek, ostatnio przepadam za czytaniem  pisanych 'komedii romantycznych'. 


4.   Jaką książkę ostatnio kupiłeś / dostałeś? 
Wczoraj, w second handzie,  właśnie wpadła mi w ręce książka Jane Costello - Bridesmaids ( Druhny)
5. Co czytałeś ostatnio? 


Fight Club - Podziemny krąg --- Chucka Palahniuk ( osobiście bardziej podobał mi się film, choć nie przepadam za przemocą - jednakże polecam! )
Mała Angielka ---- Catherine Sanderson.
Pamiętasz mnie? --- Sophie Kinsella. (od pierwszej strony się śmiałam, bardzo nietypowa historia - polecam ) 
6.  Używasz zakładek czy zaginasz rogi? 
Ponieważ do zaznaczania strony gdzie skończyłam używałam wszystkiego co było pod ręką  - od skrawków papieru, papierków po cukierkach do pilniczków do paznokci i pensety, postanowiłam wyszyć sobie zakładeczkę. Więc, aktualnie używam zakładek! :) 

7. Co czytasz obecnie? 
Bridesmaids ( Druhny) -  Jane Costello


8. E-book czy audiobook? 
E-book! Marzy mi się super gadżet Kindle :) Kiedyś sobie go sprezentuję. 


9. Jaka jest twoja ulubiona książka z dzieciństwa? 
Ania z Zielonego Wzgórza -  Lucy Maud Montgomery  

10. Którą z postaci literackich cenisz najbardziej?
Ciężko stwierdzić, który bohater książkowy jest moim idolem. Myślę, że Ania może zasłużyć sobie na miano postaci, którą cenię najbardziej - a to przez jej nieposkromiony entuzjazm, dar wpadania w kłopoty i wartości, które prezentowała swoją osobą i zachowaniem. 


Uff, wybrnęłam spod gradobicia pytać! :) Oj, pamiętam jak w gimnazjum, liceum udawało mi się przeczytać kilka książek miesięcznie - piękne czasy i tęsknie za nimi! Muszę złapać w garść papier i wrócić do trybu namiętnego książkowego mola! 

Do zabawy zapraszam wszystkie osóbki, które uwielbiają czytać!   Buziaczki :*

Komentarze

Prześlij komentarz