Versatile blogger i Tell me about yourself award

Hej moje kochane :)

Po pierwsze chciałabym z całego serducha podziękować przemiłej osóbce za przemiłe wyróżnienia! A osóbką, która sprawiła mi tyle przyjemności jest Pusia. Jesteś kochana! Oto moje malutkie wyróżnienia. 





Z tego, co pamiętam już kiedyś odpowiadałam na pytania o sobie, ale może coś jeszcze dodam. Muszę podać siedem cnót, grzechów i prawd o sobie.
1. Cieszy mnie każdy Wasz komentarz - potrafię się 'popłakać' ze szczęścia!
2.  Jestem skromna i czasami powątpiewam w siebie.
3. Nie znam się w ogóle na kosmetykach.
4. Jestem uparta jak osioł.
5. Podobno - bo tak mi podpowiada mój wariat - jestem przewrażliwioną panikarą ^^'
6. Uwielbiam spacerować - marzy mi się spacer dookoła Europy.
7. Mam taką minę jak widzę, co czasami wyprawiacie!



Do jutra kochane! Buziaczki :*:*

P.S. Jeszcze można zgłosić się do mojej zabawy! Nagrody czekają na Wasze podróżnicze prace :) 

Komentarze