SAL Japoneczki! ~1~

Hej Dziewczyny! Zapisałam się do kolejnej krzyżykowej zabawy! - choć tego już chyba u mnie za dużo... Początkowo miałyśmy się bawić w RR, byłby to mój pierwszy raz, jednak na rozpoczęcie xxxx nie pozwoliła nam za mała ilość osób. Dlatego organizatorka - Kal32 z Haftowanych Wariacji - zrobiła malutką transformację w SALową zabawę. Mam nadzieję, że teraz będzie nas więcej!
A więc, wszystkie chętne, wyszywamy Wesołe Japoneczki! 


Specjalnie na potrzeby zabawy, aby uwieczniać i chwalić się postępami w łatwy sposób, został utworzony osobny blog - tu (klik)!

Zasady są proste
- wyszywamy w swoim tempie,
- kolorki takie jak w legendzie bądź dobieramy je sobie same  ^^
- kanwa też swojego wyboru. 
- jedyna restrykcja w czasie zabawy - przynajmniej raz w miesiącu publikujemy postępy! 
Z resztą wszystkie organizacyjne kwestie są wyszczególnione na Japoneczkowym Blogu.  
Więc wszystkie chętne osóbki do wspólnej, wesołej zabawy serdecznie w imieniu Kal32 zapraszam! :)))


Początkowo, będąc w przekonaniu, że dojdzie do zabawy RR musiałam zakupić się w kolorki z legendy... No takie przykazanie dostałam - tak, żeby obrazki się nie różniły! No i zamówiłam w bardzo korzystnej cenie 30 kolorków do Japoneczek :) W sumie to prezent od mojego wariata :D Paczuszka przyszła i.... oczy nacieszyłam, a w rekach niteczki wymacałam. Choć teraz w tej zabawie można używać swoich zasobów mulinkowych, ja zostaje przy oryginale - skoro już są ^^ Postaram się publikować swoje postępy raz w tygodniu, może w niedziele - skoro już zaczęłam chwaląc się mulinkami! Zobaczymy jak mi pójdzie ;)


Moje pudełko już pęka w szwach... Tyle mam niteczek! A ciągle krzyżykuję i krzyżykuję, a ich nie ubywa! Super! 

Buziaki :* Miłej niedzieli! 
Dziękuję za miłe komentarze! Cieszę się, że mam stałe 'czytelniczki'. Jesteście kochane :*

P.S. Co do tajemniczego projektu czekam na odpowiedni moment ;)

Komentarze

  1. Super kolorki :) Ja dopiero przeglądam swoje zasoby i kompletuję niteczki, za to kanwę już mam przyciętą i pokratkowaną ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny wzorek, życzę przyjemnej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia w zabawie i czekam na pierwszy pokaz zaczętej pracy:)
    Pozdrawiam serdecznie:)
    K.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz