Marchewkowa wymianka ~2~

Jak wszystkim wiadomo, każda wymianka musi mieć dwa końce ( czy może to przysłowie dotyczyło się kija??, ah nieważne :D ) - czyli wysyłam i dostaję paczuszkę. Ostatnio prezentowałam Marchewkowe cudowności, które dostałam od Edyty. Jej upominek doleciał pierwszy. Z moją publikacją czekałam aż dojdzie do mnie informacja, czy moja paczuszka aby dotarła sobie na miejsce. 

Mejla dostałam, Marchewkowa paczka doszła, dlatego mogę publikować mój Tajemniczy Projekt! Marchewkowy wiszący pinkeep ^^    






 A teraz czas na kilka szczegółów.


Pomarańczowo i w temacie - marchewki!




I króliczek jako mały dodatek. Ah wszędzie teraz będę doczepiać te słodziutkie zawieszki, w końcu mam ich troszeczkę.... ^.^

Do koperty dorzuciłam jeszcze kilka przydasi, ale tak się spieszyłam na pocztę, żeby puścić paczkę, że nie zrobiłam fotek w całości - w zamian macie całą galerię Królika! 

Miłego Wieczorku kochane :) Dziękuję za urocze komentarze! :* 

Komentarze

  1. Króliś rządzi!!! Jestem bardzo zadowolona z naszej wymianki :))) Bardzo dziękuję. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny i pocieszny! od razu człowiekowi pysk się cieszy :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz