Tajemniczy projekt, kluczyk i zabawa!

Moja passa krzyżykowa właśnie troszkę się schowała w kąt. Nie chcę zaczynać nic nowego, mam postanowienie, że marzec poświęcę na Pawie, a do tego dużo mam teraz na głowie - łącznie z projektem zaliczeniowym! 
Ale... Nadarzyła mi się niemała okazja i chęć zrobienia małej niespodzianki komuś mi bardzo bliskiemu - wiem, że tu zagląda, więc nie mogę za dużo mówić! 
Oto kolorki mojego projektu, nie wszystkie w komplecie, ale coś z nich już można wywnioskować:


I maleńki początek. Jak myślicie co to może być? 



A tu moje dzisiejsze małe szczęście, trochę czasu na nie czekałam, ale lutowe kluczyki w końcu do mnie trafiły! :) Powoli zakochuję się w tych malutkich czarmsikach! Są przeurocze.  




Aaaaaa... Zapomniałabym, zapisałam się do super zabawy organizowanej przez Kal32. To będzie mój pierwszy RR! Okropnie się tego boję, ale czuję, że będę się świetnie bawić, szczególnie, że wzorek jest nieziemski! :) 


Edyta - nad odpowiadaniem na wszystkie komentarze spędziłam dobre 3 dni. Zaskoczyła mnie ich ilość! :*
Sylka, Jagna, Jolajka, Haftyśka - dziękuję dziewczyny! :)
Edyta - Też czekam na marzec! Zakochałam się w tym kalendarzu. Pomimo tego, że mieszkam w Aberystwyth już drugi rok, powiem szczerze, że to miejsce zaskakuje mnie za każdym razem! Niby maleństwo, a ścieżek ma setki, które prowadzą w takie miejsca jak to! Coś czuję, że chodzenie tymi ścieżkami stanie się moim sportem od wiosny!
Chranna - Byłoby jeszcze szybciej ale jedna linijka mi umknęła i musiałam dużo pruć! 
Kal32 - dziękuję za lekcję RR-ową. Będę do niej wracać jak już się zabawa zacznie! Nie mogę się już doczekać. 
Sylwia - co Ty kombinujesz kochana? :) Jak pytasz to odpowiem: moim ulubionym kolorkiem jest niebieski. 
Arabeska - A ja siedzenia w domu Ci nie zazdroszczę ;p 




Komentarze

  1. ładnie się te kolorki prezentują :) Lubię patrzeć na nowe mulinki które są różnych kolorków i to w takiej ilości :)
    Czy tamten zaczęty obrazek będzie przedstawiał istotę człekokształtną zwaną małpą??

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowy hafcik wygląda bardzo tajemniczo, a kolorki bardzo przyjemne dla oczu :) Kluczyki super, ja nie zaglądam w ogóle do takich sklepów, bo przepuściłabym wszystko, co mam na te cudeńka ;)A co do RR, to mam nadzieję, że znajdą się jeszcze chętni, nadal kilku osób nam brakuje, żeby zacząć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tajemniczy hafcik zapowiada się ciekawie. Uwielbiam wszelkiego rodzaju zawieszki, guziczki i inne pierdółki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tajemniczy hafcik jest na tyle tajemniczy, ze nie potrafię zgadnąć, co będzie przedstawiał :) a RR bardzo ciekawy, kusi, ale rozsądek mi podpowiada, by ograniczyć się do obecnych zobowiązań :) niemniej jednak życzę udanej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  5. tajemniczy hafcik bardzo mnie zaciekawił - czekam na dalsze odsłony :-)
    co do RR wzorek nie w moich klimatach ale z radością będę podglądać postępy

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też jestem ciekawa co to za hafcik. Będę śledzić z uwagą. Zapraszam do siebie www.magicznyhaft.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem pewna, ale wygląda mi to na zakładkę z małpkami. RRowy obrazek cudny, na pewno będzie fajna zabawa :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz