Serialowa Zabawa

Dostałam zaproszenie od Tami do wspólnej zabawy: Nasze Ulubione Seriale.
Zasady:
1. Opublikuj logo zabawy na swoim blogu.

2. Napisz, kto zaprosił Cię do zabawy.
3. Zaproś co najmniej 5 osób prowadzących bloga.
4. Wymień i opisz swoje ulubione seriale.



Banerek jest, osoba, która mnie zaprosiła też jest! :) Czas przejść do seriali!

1. Heroes/Herosi.


Jest to serial sci-fiction, który opowiada o grupie ludzi posiadających szczególne zdolności. Mieszkają w różnych miejscach i większosć nie zna się wzajemnie. Odkrywając w sobie zdolonoći superbohaterów muszą nauczyć się z nimi żyć. Pierwszy sezon oglądnęłam 3 razy i za każdym razem przeżywałam wszystkie przygody bohaterów. Najlepsze w tym serialu jest to, że z odcinkiem pojawiają się nowi bohaterowie, co sprawia, że cała historia jest dynamiczna - jednym zdaniem Herosi to nie tasiemiec! 

2. Game of thrones/Gra o tron.


Serial powstał na podstawie sagi Pieśni Lodu i Ognia George'a R.R. Martina. Siedem rodzin szlacheckich walczy o panowanie nad ziemiami krainy Westeros. Polityczne i seksualne intrugi sa na porządku dziennym. Pierwszorzędne role wiodą rodziny: Stark, Lannister i Baratheon. Na zdjęciu moja ulubiona bohaterka... Z niecierpliwością czekam na drugą serię. Muszę jeszcze zabrać się za książkę!

3. Przepis na życie.



Polski serial, który podbił moje serce z kuchni strony! Główna bohaterka "Przepisu na życie" to Anka - z pozoru typowa żona i matka. W pogoni za codziennymi obowiązkami zawodowymi oraz domowymi nie zauważyła, że do jej życia wkradła się nuda, a u boku jej męża Andrzeja pojawiła się nowa kobieta. I nagle nieoczekiwanie przychodzi ten dzień, kiedy jej codzienność rozpada się w drobny mak jak porcelanowa filiżanka. Bardzo pocieszny serial o codzienności bohaterów, miłości i pasji do kuchni! Uwielbiam ten serial :) 


A do zabawy zapraszam: 
2. Marta
3. Sylwia
4. Kreska
5. Edyta

Komentarze