Niespodzianka

Codziennym zwyczajem przegładałam sobie nowe wpisy blogowiczek i natrafiłam przypadkowo na sowjego bloga w sekcji wyróznionych! Wyróznienie dostałam od Pelasi! Za które dziękuję całym gorącym serduchem :* Niezmiernie zostałam zaskoczona! 


Idąc tokiem zasad, mam napisać 7 totalnie randomowych informacji o sobie, tak?
1. Czarna Kawa o poranku to dla mnie podstawa. Bez niej warczę później przez cały dzień! 
2. Jestem zbieraczką. Wszystko co jest związane z rękodziełem i wpadnie mi w łapki musi być moje! 
3. Kocham Paryż. Byłam raz i tam moje serce zostało.
4. Uwielbiam zapach starych książek. Do tego czytanie potrafi mnie całkowiecie pochłonąć.
5. Cieszy mnie kiedy to co zrobię ucieszy inną duszyczkę 
6. W świecie robótkowym potrzebuję wsparcia, bez Was nie istnieję!
7. Kocham jeść i próbować nowych smaków! :D 
 
A teraz według zasad, podaję listę moich ulubionych blogowych miejsc i przekazuję wyróżnienie dalej! :) Dla:
6. Esprit
7. W tle...
Jeju mogłabym tak wyróżniać i wyróżniać te blogi.. Wszystkie są niesamowite i ciekawe! I uwielbiam na wszystkie zagladać... Jeszcze raz chciałabym podziękować za tą maleńką neispodziankę :* 

Komentarze

  1. Gratuluję wyróżnienia:)
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia i sama bardzo Ci za nie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jejuńciu. Dziękuję i Tobie też gratuluję.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz